رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 16 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

باغ وحش صفه

1395/6/15 18:17
نویسنده : مامان سپیده
453 بازدید
اشتراک گذاری

و اما چون تو مشهد نتونستیم ببریمت باغ وحش بابایی پیشنهاد داد بریم باغ وحش صفه که اتفاقا خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت.... به روایت تصویر:خندونک

 

 

 

 

 

 

اینجا داری با ذوق برام تعرف میکنی قربون ذوق کردنت بشم من مامانیبوس

 

 

 

 

 

اینجا تو قفس شیر ها مسئوولشون مشغول باری بود که کمی باهاش حرف زدیم و من کفتم چرا اذیتش میکنین بزراین به حال خودش که گفتن نه باید با من اخت بشه چون وقتی مریض میشن باید من بتونم نزدیکش بشم یا برای غذا دادن و خلاصه منطقش مجابم کرد که بزارم به بازی باهاش ادامه بدهخندونک


 

یکی ازقشنگترین قسمت هاش برکه ی فلامینگوها بود که به نظرم خیلی رومانتیک بودخندونک

 

 

 

 

 

 

الهی قربون این خنده هات بشم نازدونه ی من محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

و بعد هم تو محوطه ی صفه این عکس: خندونک

بعد هم با تلکابین رفتیم بالا و اون هم برات خیلی جالب بود ...چشمک

بر فزار صفه چشمک

تو یه کافی شاپ هم این طرحو درست کرده بودن که خیلی باحال بد و کلی عکس گرفتیمچشمک

نفسم با خنده هات دنیا رو بهمون میدن ... مرسی که هستیمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)