رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

اولین دندان دائمی

1397/9/11 22:24
نویسنده : مامان سپیده
171 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز و خوشگل مامان، اوایل آذر متوجه شدم یه دندون خوشگل پشت دندون شیریت دراومده، دندون پزشک گفت باید دندونای شیری رو بکشیم تا حا برای دندون دائمی باز بشه و این شد اولین تجربه ی دندون پزشکیت گل من الهی من فدای این مرواریدای خوشگل و سفیدت بشم که حتی یه دونه خال هم روشون نیافتادهمحبت بی نهایت دوستتتتت دارم پسر خوشگل و خوش قد و بالای خودممحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیـــرحسیــــنمامان امیـــرحسیــــن
20 فروردین 98 0:22
سلام سپیده جان!خوووبی؟وای ماشاالله رایان چه بزرگ شده!بعد این همه سال دلم هوای وبلاگ نویسی کرد اومدم بهتون سر بزنم،سال نو هم مبااارک😍
مامان سپیده
پاسخ
الهاااااااااااااااام خیلی دلم برات تنگ شده بود خانمی.... دیگه شماره هم ازت ندارم... من شماره ام همونه یه خبر از خودت بده عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 اردیبهشت 98 10:55
مبارکه گل پسر
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 آبان 98 23:14
خاله سپیده جون رمز میدین لطفا؟😍