رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 19 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

شروع تعطیلات تابستانی آقا رایان

1398/3/3 11:51
نویسنده : مامان سپیده
424 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم کلاس اولت تموم شد و به همین زودی داری بزرگ میشی و من مات و مبهوت از این بزرگ شدن😍 دیگه تو بغلم جا نمیشی 🌹 و واقعا دلتنگ نوزادی و کوچولو بودنت هستم شیر پسر نازم😘 این روزا داره با انتظار میگذره و قراره تا چند روز دیگه دختر خوشگلمون بهمون اضافه بشه و این روزا برای تو هم انتظار کشیدن سخت و گاهی شیرینه😉 بیشتر از قبل مراقب من هستی و یه اتفاق جالب اینکه جایزه ای که پایان کلاس اول سهمت شد یه دفترچه یادداشت دخترونه بود که وقتی رسیدی خونه گفتی مامان جایزه ام دخترونه بود ولی من ناراحت نشدم اتفاقا خوشحال شدم که حالا یه چیز از خودم دارم که میتونم به خواهرم بدم ... فدای این فکر باز و این بخشندگی ت بشم  من جان مادر.... این هم چند تا عکس از این روزات از تو و داداشت که بی نهایت دوستش داری و احساساتت این قدر پاک و خواستنیه😊

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


4 خرداد 98 2:22
سالم و سرحال باشید همیشه
مامان سپیده
پاسخ
بسیار تشکر عزیزم😘 از آشناییتون خوش وقتیم😊💖

6 خرداد 98 22:36
همچنین ،منم خوش وقتم😍😙