رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

نی نی به زودی میاد تو بغلم

1391/2/22 16:15
نویسنده : مامان سپیده
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا ،امروز ٢٢ اردیبهشته و  عزیز دلم فقط 10 هفته ی دیگه مونده که بیای , خدا کنه این 10 هفته هم به خوبی و سلامتی بگذره و راحت بیای پیشمون قلب قربونت بشم الهی که مامانیو اصلا اذیت نکردی قلب بابایی همش میگه کاش زودتر تیر ماه بشه و نی نی خوشکلمون زودتر به دنیا بیاد ، آخه دل مامان و بابا برا دیدنش ضعف میره قلب گل پسرم خیلی وقت بود میخواستم بیام وبلاگ درست کنم ولی مامانیو تنبل کردیزبان  عزیزم دیروز تخت و کمدتو  رسما سفارش دادیم دیگه انشالا تا هفته دیگه اتاقت آمادست مامانی , عزیز دلم برا اومدنت لحظه شماری می کنیم قلب قربونت بشم که الان که دارم اینو مینویسم میفهمی با توام و وول میخوری وروجک مامان , یکی یه دونم سالم به دنیا بیا چون تنها آرزوی من و بابایی سلامت توه عزیز دلم.

بابایی الان از سر کار میاد دیگه داره حسودیم میشه آخه بابا اول حال تو رو میپرسه بعد حال منو! زبان شوخی کردم مامان جونم , تو میوه ی عشق من و بابایی آخه من و بابا روزای سختی رو پشت سر گذاشتیم و حالا داشتن تو بهترین پاداش برای اون سختیاست ؛ فدات شم مامانی دیگه هر روز میام برات مینویسم میبوسمت گل گلمزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)