رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

روی خوش زندگی

1391/11/1 15:20
نویسنده : مامان سپیده
178 بازدید
اشتراک گذاری

درود…. خدا رو شکر رایان جونم خوب شدی مامانی!!تشویق وای که چه هفته ی سختی بود ولی خدا رو شکر به خوبی و خوشی تموم شد! البته هنوز یه کوچولو سرفه میکنی ولی خوب اونم ایشالا خوب میشی خدا کنه این سرمای خشک زودتر تموم بشه! دیشب تو اخبار میگفت که ویروس آنفولانزا دو هفته است که همه گیر شده و فکر کنم همون بود که من و پسرجیگرمو مریض کرد!!ناراحت جیگرم این هم عکسی از دوره سرما خوردگیت که در اوج بی حالی بازم خنده رو بودی الهی فدات بشه مامان همش از یه چشمت اشک میرفت و چشمت کوچولو شده بود خدا رو شکر خوب شدی فدات شم…

رایان باز شدی همون شیطون سابق! خدا رو شکر هزار بار… دیروز بعد چند وقت هوا بهتر شد و آفتاب شد بردمت حموم تا خوب خوب بشی پرده رو هم کشیدم و آفتاب افتاده بود رو تخت حسابی بدنت حال اومد این هم عکساش :

نمیذاشتی لباس تنت کنم که شیطون…

بعد یهو موبایل مامانو دیدی و دیگه عملیات موبایل خوری آغاز شد..

بابایی که از سر کار میاد چند دقیقه زودترش هی به در نگاه میکنی بعد که در باز میشه بابایی میاد خودتو تو بغل من قایم میکنی و سرک میکشی که مثلا داری قایم موشک بازی میکنی بعد هم کلی صدا از خودت در میاری که نشانه استقباله….الهی قربونت برم مامانی… تو غذا خوردن هم حسابی شکمو هستی البته فرنی رو با میل بیشتری میخوری تا حریره بادوم نمیدونم چرا؟! آب سیب هم خیلی دوست داری دیروز برات درست کردم یه عالمه خوردی بعدش من و بابایی میخواستیم بریم سیتی سنتر خرید شما رو گذاشتیم خونه خاله پرستو اینا … خاله پرستو هم برات آب سیب گرفته بود و خدا میدونه چه طوری خورده بودی قربونت بشم الهی که این قدر پسر عاقلی هستی که بدون مامان و بابا هیچ وقت گریه نمیکنی و خودت میخوابی خودت بیدار میشی بدون این که کسی بفهمه… از فردا لعاب برنج هم به غذاهات اضافه میشه ببینیم اونو چه طوری میخوری این هم عکس غذا خوردنت فسقلم…. وقتی پیش بند میبندم برات اول تمام پیش بندو میکنی دهنت و خلاصه نبستنش بهتر از بستنشه چون با اون دستای قویت جیگرم پیش بندو میمالونی به همه جا آخه ما با تو فسقلی چی کار کنیم؟!!!

جدیدا دیگه قشنگ تلفنو میگیری کنار گوشت و قشنگ گوش میدی … از بس که مامان شهلا هر روز باهات صحبت میکنه دیگه به تلفن عادت کردی اوایل هی میخواستی بکنی دهنت ولی الان میدونی که اِاِاِ از توش صدا میاد این هم عکسش الهی قربونت بشم….

و این هم عکس تو و جدیدترین اسباب بازیت که مامان شهلا و آقا جون برات خریدن و تو حسابی باهاش کیف میکنی عکس العملت بهش خیلی با مزه است جیگرم یه کم هم شکل همین!نه؟!

تا خبرهای خوش دیگر بدرود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)