رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 22 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

رایان ده ماهه شد!

1392/1/20 16:13
نویسنده : مامان سپیده
181 بازدید
اشتراک گذاری

درود.... سلامی به زیبایی بهار به همه ی عزیزانم...

رایان بلای من، وروجک خوشکل من ؛ الهی قربون ریسه رفتنت بشم وقتی میخندی ؛ الهی قربون جیغ کشیدنت صدا درآوردنت بابا بابا گفتنت بشم نمیدونی چه قدر دوستت داریم قربونت بشم تولد ده ماهگیت مبارک گل پسرم مثل این که دیروز بود که اومدی تو بغلم چه قدر روزا زود میگذرن!

قربونت بشم الهی ایشالا که هیشه صحیح و سالم و پرانرژی باشی و ما رو با کارات بخندونی!! آخه به نظر من و بابایی تو با بقیه بچه ها خیلی فرق داری و کارایی که میکنی خیلی خاصه!!! امروز فهمیدم که دست زدن رو یاد گرفتی!! تو آشپزخونه بودم یهو پیام بازرگانی که شروع شد شروع کردی به قول بابایی به بال بال زدن و بعد دست زدن با آن چنان ذوقی که طاقت نیاوردم و دوییدم اومدم حسابی ماچت کردم! آخه قربونت بشم تو که کسی یادت نداده دست زدنو از کجا یاد گرفتی؟!!

قربونت بشم که این قدر خوب و آقایی!

دیروز رفتیم کنار زاینده رود آخه به مناسبت تولد ده ماهگیت آب رو باز کردن!!!!!تعجب لبخند لبخند

امشب شب مهمیه آخه قراره برای چکاب ببرمت پیش عمو فرشید!! خدا کنه که بزرگ شده باشی! هر دفعه دکتر بهم میگه همه چیز رایان خوبه ولی دروغ چرا دوست دارم یه کم تپل تر بشی ولی نمیدونم چرا نمیشه!!!! حالا ایشالا با خبرای خوب برگردم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)