رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

دوازده ماهگیت مبارک پسرم

1392/3/20 17:01
نویسنده : مامان سپیده
200 بازدید
اشتراک گذاری

درودی به زیبایی دنیای رایان

رایان خوشکلم دوازده ماهگیت مبارک گل پسرم ... الهی قربونت بشم مامان که این قدر زود داری بزرگ میشی و الان که چیزی به تولدت نمونده من در حیران اینم که چه طور یک سال گذشت.... یک سال پیش این موقع هنوز تو دل مامان بودی و من هر روز آرزو میکردم زودتر ببینمت اسمت رو با بابایی انتخاب کرده بودیم و منتظر اومدنت بودیم و امروز با آنچنان سرعتی داری بزرگ میشی که گاهی یادم میره دیروزش چه قد ی بودی... قربون خنده هات بشم... قربون هوش و استعدادت بشم... قربون پاهای قویت بشم... قربون لثه های بی دندونت بشم... پس کی میخوای دندون درآری؟!؟!یازده ما از بودنت گذشته و برای من مثل یک ساعته چون خیلی بهم خوش میگذره! به تو چی گل پسرم؟از من راضی هستی؟نمیدونی وقتی میگی ماما چه قندی تو دلم آب میشه.... خدا حفظت کنه عسلم....

چند وقت که نیومدم برات بنویسم درگیر امتحانای بابایی بودیم.... خوب اول از جوجه هایی که برات خریده بودیم بگم ببین چه قد ناز بودن ولی تو حیاط بودن و گربه خوردتشون!!!! فقط یه حیاط شستن موند گردن مامانی!!!

پفیلاهای مامانو خیلی دوست داری برات که درست میکنم چون میتونی بپاشی به همه جا !!!

یه روز تو آشپزخونه نمیذاشتی کارامو بکنم گذاشتمت رو پیشخون و یه مشت ظرف هم دادم بهت یه ساعتی مشغول بودی اساسی....

دو روز دیگه امتحانای بابایی تموم میشه و چه قد سخت تو این مدت درس خوندیم نه که بگم مزاحم بودی !نه گلم تو عشق مایی ولی خودت ببین !!!!

عاشق پارک رفتنی اگه ولت کنم تو چمنا که دیگه نگو و نپرس ببین:

تازه گاهی توپ هم میبردیم و کلی برا خودت توپ بازی میکردی...

رایان گل من ؛ شیشه عمر من، الهی که هیچ وقت اذیت نشی... مامان جان دوازده ماهگیت مبارک ایشالا که صد و بیست سالگیت رو ببینی جیگرم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)