رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

خرداد هم تموم شد!!

1392/4/3 15:50
نویسنده : مامان سپیده
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام عید همه مبارک.... رایان خوشکل من عیدت مبارک مامانی الهی قربونت بشم پارسال نیمه شعبان تو دلم بودی و من منتظر دیدن روی ماهت و امسال با خودت جشن میگیریم خدایا ممنون هزاران بار ممنون....

از آخرین باری که برات نوشتم خیلی گذشته ولی مامانی رو ببخش 22 ام که امتحانای بابایی تموم شد هم زمان با تموم شدنش اول شما یه کوچولو مریض شدی و خدا رو صر هزار بار زود خوب شدی ولی بعدش من و بابایی دو تایی مریض شدیم برا همین چند روز نتونستم بیام برات بنویسم این آخر هفته هم رفتیم خونه مامان جون اینا دو روزی بودیم بعد هم خونه مامان پروانه و دو روز هم اونجا بودیم و دیشب برگشتیم امروز هم بابایی رفته سر کار این دو سه روز بهمون خوش گذشت و خستگی از تنمون رفت کلی با خاله ژاله بازار رفتم و برات خرید کردم و شما تموم روز رو پیش مامان جون اینا بودین و نه گریه ای و خلاصه کلی پسر گلی بودی الهی قربونت بشم الان داری صدام میکنی و من مجبورم بیام سراغت فعلا تا بعد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)