رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

تعطیلات مامان و رایان

1392/5/10 11:59
نویسنده : مامان سپیده
164 بازدید
اشتراک گذاری

درود.... و باز بعد از چند روز تاخیر از خونه مامان پروانه دارم برات آپ می کنم پسر خوشگلم خاطرات قشنگتو... امروز برات دو تا پست میزارم البته اگه بزاری چون جلوم وایسادی و نمیزاری که !!

هفته پیش اومدیم خونه ی مامان جونا و کلی بهمون خوش گذشت ... جمعه بابایی رفت خونمون و من و شما موندیم خونه ی آقاجون و مامان جون و با خاله ها کلی بهمون خوش گذشت بیشتر از همه به تو هر روز بیرون رفتن هر روز بستنی هر روز آب بازی... م به من که دیگه نگو بعد مدت ها یه استراحت دبش .... کلی کار عقب افتاده ... کلی خرید چند روز عالی .... مرسی آقا و مامان که هوامونو دارین.... این هم چند تا عکس از این چند روز:

آب تنی تو آشپزخونه!!!!

استخر توپ!!! کوچولویی دیگه مامانی....قربونت بشم الهی

راه رفتن روی تردمیل با کمک خاله پروانه....

الهی قربون پاهای کوچولوت بشم گلم... الهی قربونت بشم که این قدر ماهی.... دوستت دارم بی نهایت .....قلبقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)