رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 27 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

اسباب کشی

1392/9/1 17:16
نویسنده : مامان سپیده
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به زیبایی بارون که الان داره میاد!!! عزیزای دلم ایشالا که خبرهای خوب از یک یک شما ها بشنوم همیشه ... مرسی که همراهمون هستین... اسباب کشی کردیم به یه خونه ی جدید!!  تعجبفرشته... راستش خیلی وقته که به فکرش بودم ولی من کلی با دردونه ی مامان خاطرات داشتم خوب برام عزیز بود و هست و خواهد بود ... علت اسباب کشی این بود که دوستای گلم هودارای رایان جونم همه ی عزیزای دلم که یک یک شونو میبوسم راحت تر تشریف بیارن! ایشالا تو مسیر جدیدی که شروع کردیم همراهمون باشین ... میدونین درسته که یه جورایی تو شهر غریب زندگی میکنیم ولی وقتی میام میبینم که نظر جدید هست اون قدر خوشحال میشم که نگو چون یه مهمون عزیز اومده خونمون و از تنهایی درمون آورده ... همراهمون باشین عزیزای دلم با وبلاگ جدید رایان    قلبقلبقلبقلب

 

 

http://rayan91.niniweblog.com 

 

راستی همه ی نظرات شما عزیزان مهر و موم شده باقی میمونه تا به دست رایان برسه  چشمک قلب

 

نکته ی آخر اینکه اگه دوست داشتین تو لینکاتون هم آدرسمون رو تغییر بدینمژه ماچ

باز هم ممنون از همتونقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام(مامان اميرحسين)
2 آذر 92 15:56
سلام عزيزم مبارك خونه ي جديدتون باشه!! ايشالا خيرشو ببينين! من آدرستونو عوض كردم
مامان سپیده
پاسخ
مرسی خاله الهام جون