رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

پسری هشت ماهه شد!!

1391/11/23 19:22
نویسنده : مامان سپیده
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی گرم به همه ی عزیزانم... دیروز رایان جیگر هشت ماهه شد....

پسرم , عزیزم , عمرم , جونم , نفسم خدا رو شکر که تو رو دارم خدا رو هزاران بار شکر که تو را به ما داد ایشالا که مامانی هشت صد ساه بشی عسلم ... همزمان با هشت ماه شدن هنر نمایی جدیدت رونمایی شد .. جیگرم یه هفته است که تلاش میکنی سینه خیز بری و الان قشنگ میتونی خودتو بکشی جلو و سینه خیز بری دیگه راستی راستی وروجکی شدی برا خودت ...

چهارشنبه هم با خاله پرستو تمرین بای بای میکردی و کلی امتحانتو خوب پس دادی دیگه کم کم داری یادش میگیری... خاله پرستو که اینجا بود دید که چه بلایی سر کتابت آوردی به پیشنهادش عکس خودت و کتابتو میزارم که یادت باشه!

من که نصف کاغذ کنده شده رو پیدا نکردم! خوشمزه بود؟!

چهارشنبه رفتیم باز خونه ی آقاجون اینا و پنج شنبه هم خونه مامان پروانه اینا و جمعه باهاشون رفتیم کوهرنگ و گزارش لحظه به لحظه اش رو میزارم برات که یادت باشه... اولش تو ماشین چون صبح زود بیدار شده بودی خوابت برد:

من هم هی از طبیعت عکس میگرفت که این یکیشه :

بعد رسیدیم به یه رودخونه فک کنم اسمش رودخونه ی سودجون!!! بعد فکر کردم خوابیدی خواستم بزارمت و برم عکس بگیرم که دیدیم بیداری و بردمت اساسی ازت عکس گرفتم ...

بعد تا برسیم کوهرنگ تو ماشین آواز خوندی و حسابی شلوغ کاری کردی تو این عکس رفتی جلو بغل بابا جمشید ...

بعد رسیدیم کوهرنگ و از شدت هوای گرم نمیدونستیم چی کار کنیم آفتاب بود چه طور!!!

خاله لاله اینا هم بودن و این هم عکس تو و دخملی شون هستی:


بعدش خوابت برد و من دلم میخواست با آدم برفی عکس داشته باشی برا همین مجبوری این طوری بغلت کردم و عمو هومن ازت عکس گرفت:


بعد برا ناهار یه جا نگه داشتیم که دیدم خیلی باد میاد برا همین پیاده نشدم و من و تو توی ماشین ناهار خوردیم و این هم عکسش:


خلاصه این هم از گزارش تصویری سفر به کوهرنگ امروز هم که خونه ایم و مامان پروانه باهامون اومده و تو هم از صبح نخوابیدی آخه من با تو فسقلی خوشمزه چی کار کنم نی نی خوشگلم!!!!!!!...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)