رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

چند خبر با هم!

1392/6/11 14:54
نویسنده : مامان سپیده
226 بازدید
اشتراک گذاری

هزاران درود... رایان مامان منو ببخش که دیر به دیر میام برات مینویسم خجالتآخه واقعا فرصت نمیشه جیگرمقلب... امروز یه کم عجله دارم ولی قول میدم دیگه سعی کنم تند تند برات بنویسمقلب.... جدیدا یاد گرفتی بگی بر به معنی برق و همون موقع هم دستتو میاری بالا و لامپ رو نشون میدی هورا... تا هفته قبل نمیتونستی کلید پریز رو بزنی و چراغ رو روشن کنی و همیشه با کف دست میزدی روش ولی تو این هفته یاد گرفتی!! تشویقهر وقت من رو مبل دراز میکشم میای رو مامان و میری بالا:

و بعد یاد گرفتی با انگشت اشاره روی پریز رو فشار بدی:قلب

آخر هفته باز رفتیم خونه ی مامان بزرگ ها و فکر کنم آخرین مسافرت تابستانمون بود چون دیگه کم کم کلاسای بابایی داره شروع میشهناراحت... این عکس که گذاشتم برات خونه ی مامان ایران رفته بودیم که کلی تو حیاط بازی کردی و بعد جورابات خیس شده بود و راه که میرفتی رد پای خوشگلت میموند کلی بهت خندیدم و کلی هم خودت ذوق کردی:قلب

روز جمعه هم سیسمونی برون جیگر خاله ؛عزیز دلم , محمد حسین گل پسر عزیزم , خواهرزاده نانازم که ایشالا قراره تا یک ماه دیگه به دنیا بیاد بودش... قلبقلب خاله ژاله خیلی مواظب جیگر من باشیا... این عکسا رو خونه ی آقا جون اینا قبل از این که وسیله ها رو ببریم گرفتیم و خونه ی خاله ژاله چون هنوز وسیله ها رو نچیدن عکس نگرفتیم ایشالا میگیریم و میزاریم!!

این هم رایان جیگر که به سختی ازت عکس گرفتم وروجکم:

آقاجون و مامان جون دسستون درد نکنه قلب... رایان جشن سیسمونی نداشت به خاطر دوری راه ناراحت ولی جشن سیسمونی محمد حسین جونم خیلی خوب بود و خاله ژاله هم یه آش خوشمزه پخته بود و رایان جیگرم هم کلی آش خورد در کمال ناباوری من!!عینک

رایانم مامان ایشالا همیشه خندان باشی خوشگلم خدا حفظت کنه گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)