رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 20 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

گل مامان سه ساله شد

1394/4/20 11:39
نویسنده : مامان سپیده
530 بازدید
اشتراک گذاری

رایان خوشگلم سلام مامانی ... میبوسمت خوشگلم...عشق مامان خیلی خیلی دوستت دارم... عزیز دلم امروز شما سه سالت تموم شد و وارد چهارسالگی میشی😍😍 عزیز دلم سه ساله که با وجود نازنینت زندگیمونو قشنگتر کردی ... من و بابایی عاشقتیم ... این قد دوستت داریم که نگو و نپرس... امسال قسمت شد و رفتیم مشهد و تازه رسیدیم خونه ... انشالله زود زود میام سفرنامه مشهدو برات مینویسم.. الان فقط اومدم تولدتو تبریک بگم یه دونه ی مامان بووووووس... الهی فدات شم مامانی.... جیگرکم انشالله همیشه سلامت باشی و خوشبخت و خندان... گلکم مامان جونشو میده برات فدات شم... همیشه شاد باش و با شادیت غمای زندگیمو پاک کن خوشگلکم

 

تولدت مبارک نفس مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

همراه رایانه
20 تیر 94 13:19
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه , اینترنت و موبایل ...... شبانه روزی شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان جون و آقا جون
29 تیر 94 14:14
رایان عزیزم گل پسرمون تولدت مبارک باشد ایشا ءالله صدسال زندگی کنی عزیزم زندگی هرچند سختی داره ولی به شیرینی آن می ارزه ترا دوست داریم بسیار زیاد از دور می بوسیمت
مامان سپیده
پاسخ
مرسی آقا جون و مامان جون عزیززززم
خاله پروانه و عمو کیوان
9 مرداد 94 12:55
جیگر خاله،مرد کوچولوی خاله چه زود داری بزرگ می شی خاله دنیا دنیا دوست دارم و دلش یه ذره شده واست تولدت مبااااارک جیگررررم من و عمو کلی روزهای قشنگ و پر از شادی و موفقیت و سرشار از رضایت را برات ارزو می کنیم دوست داریم و دنیا دنیا می بوسیمت بووووووووووووس
مامان سپیده
پاسخ
مرسی خاله خوشگلم دلمون براتون خیلیییییییییی تنگ شده