رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 19 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

خرداد 94 پسرم

1394/7/13 9:06
نویسنده : مامان سپیده
387 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

هزاران بار درودمحبت

رایانم باز هم بعد از مدت ها تونستم امروز برات بنویسم قطعا از تنبلی مامانه که خاطراتت این قدر دیر ثبت میشه ولی چه کنم جیگرم به خدا نمیرسمخجالتمحبتمحبتمحبتمحبت

ولی اشکال نداره عوضش دست پر اومدم و تلاشمو میکنم تو چند تا پست تابستون 94رو برات جاودانه کنم

گل قشنگ تابستون از آخرین روزای مهد رفتنت شروع شد و اون روزای آخر این طوری یواشکی اودم و ازت عکس گرفتممحبتمحبت

بعدش صدات کردم و با این نگاه قشنگت گفتی :" اااا مامان تو ققا بودی پس؟؟؟"

و بعد باز یه عکس دیگه:محبتمحبتمحبت

الهی فدای چشمای قشنگت بشم که این قدر آروم و مهربونهمحبتمحبتمحبت

10 خرداد یه جشن آخر سالی خوشگل براتون گرفته بودن که این کارت دعوتته:

و این هم عشق من:محبتمحبتمحبت

و بعد کلی شیطونی کردی و کلی بدو بدو تو سالنچشمک

بعد بابایی رفت رو سن برای مسابقه

مسابقه این بود که باید یه توپ دارم قلقلیه ... رو کودکانه میخوندن ...

خیلی خوش گذشت و حسابی خندیدمخندونک

ایشون هم خانم درنجفی مدیر مهدتون محبتمحبتمحبت

بعد هم همگی با هم شعر خوندین و جایزه گرفتین هر چند نگه داشتن تو توی صف کار هر کس نیستخندونک

این هم عکس آتلیه ای که تو مهد ازت گرفتن و جایزه ات هم دستت بود و جایزه ات یه ماشین بود

ادامه تو پست بعد ...

عاشقتم رایانم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)