رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

رایانم دلم نیومد که....

1392/11/21 16:41
نویسنده : مامان سپیده
215 بازدید
اشتراک گذاری

درود ... رایان عسلم دلم نیومد! لبخند دو روز شیر نخوردی و من هم روحی خیلی ناراحت بودم هم جسمی! گریه پیش خودم گفتم حالا که شیر دارم و هی میریزم میره چرا نباید بدم بخوری؟!! سبز برای همین باز بهت شیر دادم اولش نمیخوردی چون میترسیدی باز فلفلی باشه ولی وقتی خوردی آن چنان آروم شدم که خدا میدونه!ماچ ولی دیگه قطعا با برنامه بهت شیر میدم که دقیقه به دقیقه شیر نخوای و غذا هم بخوری! یه تجربه هم این که شروع کنم بهت شیر پاستوریزه بدم چون تو این دو روز که شیر نمیخوردی به هیچ صورتی شیر دیگه ای هم نمیخوردی به خاطر همین هم باز بهت شیر دادم چون بدن نازنینت هنوز به شیر احتیاج داره ...قلبقلب الهی دورت بگردم من جون میدم برات این که چیزی نیست ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)