رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

اسفند 92

1392/12/25 22:15
نویسنده : مامان سپیده
376 بازدید
اشتراک گذاری

هزاران درود ... رایان خوشگلم الهی مامان قربونت بشه ... خونه تکونی و کارای عید از یک طرف تو هم که ماشالا بزرگ شدی و تمام وقت در خدمتت هستم برا همین اصلا وقت نکردم بیام برات تعریف کنم ببخش منو!چشمک ولی امشب با این که خیلی کار داشتم ولی دیگه اومدم ! آدم وقتی یه مدت که نمینویسه بعد که میخواد بنویسه  انگار کلی حرف داره ولی نمیدونه کدوم رو بگه!چشمک جونم برات بگه که گل پسر من دیگه برا خودش حسابی آقا شده ! قلب تو این مدت خونه تکونی اساسی کمک مامانش میکرد! میگین نه نگاه کنین!چشمک

 

 

 

حالا فکرش رو کن من رفته بودم رو چهارپایه تو هم پشت سرم رو همون پله ای که من وایمیسادم حالا من عجله دارم میخوام بیام پایین ولی چه طوری؟!!..قهقهه خلاصه خونه تکونی که خیلی برا تو لذت بخش بود کلی چیز برای بازی!چشمک

کوچولو تر که بودی پفیلا خوردنت دیدن داشت میپاشیدی همه جا ولی الان نه دیگه چون آقا شدی دیگه!ماچ

 

 

الهی من قربون احساساتت بشم که هم خیلی محمدحسین جیگر خالهماچ رو داری هم کیان رو!ماچ وقتی میبینیشون کلی خونت به جوش میاد و معلومه که دوستشون داری هر جا عکس محمدحسین رو میبینی بوسش میکنی کیان رو هم که هر وقت میبینی دنبالشی و هر کار میکنه عین طوطی ازش تقلید میکنی کاش بیشتر همو میدیدین ...

 

 

 

ببین نگاهت به کیان رو ....


از کارهای جدیدت یاد گرفتی مسواک بزنی! قشنگ میبری تو دهن نازت و خوشگل مسواک میکنی!ماچ

 

 

 

 (به علت خونه تکونی تو هال میخوابیدیم یه مدت!!)چشمک

 شرمنده این عکس رو میزارم گلاب به روی همه دوستان و عزیزانم خجالت ولی این هم بخشی از زندگی رایان شیطون منه! لبخندعاشق دستشویی هستی چه طور! مواقعی که اساسی بدقلق میشی همین که میگم بریم دستشویی گل از گلت میشکفه و بدو بدو میری جلو درش وایمیسی و گاهی شلوارت رو میکشی پایین گاهی هم از هولت نه!قهقهه و بعد آب بازی و همه جا رو خیس کردن!

 

این روزها هوا خیلی خوب شده و اکثر ساعتای روز تو حیاط بازی میکنی اگه بابایی باشه که دیگه عالیه چون سوار دوچرخه میکندت و تو هم این طوری برای من ژست میگیری ! قلب الهی من قربونت بشم فرشته خوشگلم...

 

 

اما الان به غیر از هشت تا دندون شیری چهار تا آسیاب هم درآوردی که دیگه غذا خوردن رو برات لذت بخش کرده و هم چین بامزه گوشت رو میزاری تو لپت و میجوی که آدم حظ میکنه!قلبقلبقلبقلبقلب

 

 

دیکشنری رایان تا الان که بیست و یک ماهش هست:

بابا و مامان و دَدَ و آب که قبلا گفته بودم!

نَه به صورت خیلی غلیظ و به قولی کاملا دهکردی! من موندم وقتی بابا داود لهجه نداره تو از کجا لهجه دهکردی یاد گرفتی!خنده

ماه ! فقط کافیه شبا در حیاط باز باشه میدویی تو حیاط و رو به آسمون و بلند بلند میگی ماه! قلب حالا فکر کن چند بار شده که ماه تو آسمون نبوده و مستاصل بهمون نگاه میکنی و میگی ماه؟! و ما نمیدونیم چه طور باید بهت بگیم نیستش!!زبان

لالان به معنی رایان!! قلبقلبقلب قربونت بشم که وقتی میگی لالان میخوام بخورمت!

لالا ! همون لالای خودمون! خنده راستی گاهی میای تو بغلم و برا این که نزارمت زمین چشمات رو میبندی که یعنی لالا کنیم و من اون وقت مگه دلم میاد ولت کنم این قدر بوست میکنم که خودت فرار میکنی میری!ماچ

قاقا به معنی آقا! گاهی هم به معنی قاشق در موقعیت های مختلف فرق میکنه!قهقهه

اَت به معنی ساعت!

چشم و گوش و دماغ و دهن و مو و دست و پا و بلوز و شلوار رو هم میشناسی و نشون میدی ولی نمیتونی بگی هنوز!

اوپ به معنی توپ!

اووَن به معنی سوزن! این رو هم به مدد خونه تکونی و ملحفه دوختن یاد گرفتی از بس لا به لای ملحفه ها بازی میکردی هی میگفتم رایان سوزن هست خطرناکه یاد گرفتی!

قار به معنی کار! وقتی میگیم بابایی رفته سر کار میگی قار!

اِی به معنی عید!!

رایان عسل من سال نوت مبارک مامانی ایشالا که هر سالت بهتر از سال قبلی باشه وسال های سال رو با تن سالم ببینی مامانی خیلی خیلیییییییییی دوستت دارم عشقم ....



سال نو رو پیشاپیش به همه دوستای وبلاگی گلم تبریک میگم و از خدا سلامتی رو هم برای خودشون و هم برای خانواده هاشون آرزو دارم...قلبقلبقلب

 

 

همین طور سال نو رو به پدر مادر گلم که همیشه دستشون رو میبوسم و هر چی دارم از اونا دارم و به خواهرای گلم که عاشقانه دوستشون دارم همین طور به پدرشوهر و مادرشوهر عزیزم و خواهرشوهرای گلم که  مثل خواهرای خودم برام عزیزن تبریک میگم و امیدوارم سال 93 سال برآورده شدن آرزوهاشون باشه قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب


و اما سال نو رو به همسر عزیزم ، داود مهربونم که بزرگترین معجزه زندگی من بود تبریک میگم و امیدوارم سال های سال سایه اش بالای سرمون باشه ....

سال نو همگی مبارک ...سر دعای سال تحویل ما رو هم فراموش نکنید ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آقا جون و مامان جون
27 اسفند 92 14:09
سلام و هزاران سلام نوه عزیزمون امیدواریم سال پر برکتی درسایه مامان سپیده و بابا داود داشضته باشی ، از اینکه توی خونه تکونی به مامان کمک کردی خیلی خوشحال شدیم ، پیشاپیش این عید باستانی که میراث نیاکان پاک نهاد ماست را بر داماد عزیزمان داوود گل ، دختر مهربانمان سپیده عزیز و نوه شیرین زبانمانمان رایان جیگر تبریک میگوئیم
مامان سپیده
پاسخ
مرسی آقاجون مامان جونم
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:28
ماماني از خونه تكوني خسته نباشي! خاله اگه ديدي مامانت ازت خيلي كار ميكشه زنگ بزن 123 بيان كمكت! قربون ديكشنريت برم!!حالا چند جلدي ميشه؟ حيف كه هوا بازم بد شده! شما كه حياط دارين چرا ميري تو دسشويي خاله؟برو تو حياط آب بازي كن!
مامان سپیده
پاسخ
خاله الهام همش به مامانم میگم بزار برم حیاط نمیزاره شما پا درمیونی کنید بزاره برم
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:28
سلام عزيزم امیدوارم سال ۹۳ همون چیزایی براتون رقم بخوره که دوست دارید ... سال نو پيشاپيش مبارك ... ... ... نصیحت نوروز93: ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭكنند !
مامان سپیده
پاسخ
سال نو شما هم مبارک خاله الهام عزیز... چشم حتما به نصیحتتون گوش میکنیم
مامان منیر(قندعسل مامان و بابا)
1 فروردین 93 16:15
بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز مبارک .
مامان سپیده
پاسخ
مرسی منیر جون ایشالا سال خوبی برای شما و امیرعلی نازنین باشه
الهام(مامان اميرحسين)
4 فروردین 93 18:09
مثل سبزه پر از کلروفیل ! مثل سمنو پر از قند ! مثل سنبل پر از رنگ ! مثل سیب پر از خاصیت و ! مثل سکه پر از قیمت هستم ! اینا خصوصیات شخصی بنده بود ، ربطی هم به عید نداره!!
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:54
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامان سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک