رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 19 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

پسرم عیدت مبارک

1394/2/18 18:55
نویسنده : مامان سپیده
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رایان نازنینم .... محبتمحبتمحبتمحبتمحبت عشق مامان با این که خیلی درس دارم ولی با کلی تأخیر اومدم برات بنویسم عسل مامان ...خندونک  شرمنده مامانی که این همه مطلب رو هم جمع شد ... به قول خودت : " بخخشید مامان مغذلت میخوام  " الهی مامان فدای حرف زدنت بشه عشق مامان ... فدای صورت ماهت بشم .... قربونت بشم که تمام زندگی ما شما هستی گلکم ...محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

نمیدونم چند تا پست بشه ولی تا بشه همه رو همین امروز برات مینویسم

عسل مامان قبل از عید با بابایی تو باغچمون گل کاشتین گل قشنگ من :محبتمحبت

امسال هم برای چهارشنبه سوری خونه خودمون بودیم و اولش با یه فشفشه که دستت دادم کلی ذوق کردی محبتمحبت

و بعدش هم که با بابایی تو حیاط آتیش روشن کردیم و از روش پریدیممحبت

جالب اینجا بود که تنهایی از رو آتیش میپریدی و نمیزاشتی کمکت کنیم!!بوس

قبل از عید تو مهدکودکتون جشن عید نوروز گرفتن براتون و خیلی بهت خوش گذشته بود این عکس هم که روی شاسیه و یادگار اون روزه محبتمحبتمحبتمحبت

امسال برای سال تحویل خونه نبودیم ولی کمافی السابق لباس خوشگل پوشیدیم و کنار سفره هفت سین عکس گرفتیم و من و بابایی و البته آقاجون که امسال مهمون ویژه مون بودن و امسال روز قبل از عید مهمونمون بودن نامه هایی که هر سال مینوشتیم و لای قرآن میزاشتیم امسال هم سنت هر سالمونو انجام دادیمچشمک

گل من این هم شما که از عکسایی که تو مهد ازت گرفتن یاد گرفتی ژست بگیری عسل من :محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

این هم شما و بابایی و آقاجون عزیز که خیلی خوب بود امسال عکسامون با آقاجون بود:

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

حالا تا جایی که وقت کنم بقیه رو هم برات میزارم گلم ... ادامه دارد ....چشمک

محبتمحبتایشالا که سالخوبی داشته باشی خوشگل ترین  و مهربون ترین پسر دنیا رایان خوشگلممحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)