رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
ارشانارشان، تا این لحظه: 7 سال و 29 روز سن داره
مرسانامرسانا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

جایی برای ثبت لحظات شیرین دلبندانمان

نذری آقا رایان

1392/10/4 0:32
نویسنده : مامان سپیده
296 بازدید
اشتراک گذاری

درود .... رایان قشنگم درودی ویژه به شما عشقمقلب ... ایشالا که هر وقت خودت اینا رو خودت خوندی سلامت و خوشحال و خوشبخت باشی جیگر مامان ...قلبقلب

گل پسرم ، تاج سرم ، شیشه عمرم اربعین امسال هم مثل سال قبل تونستم شله زردت رو بپزم خدا رو شکر خوب هم شد جای همگی خالی...خجالتفرشته امسال خاله رویا اینا خونمون بودن حالا تو پست بعدی عکس کیاشا رو برات میزارم که حسابی خوردنی شده بود فسقلیخنده .... آره خلاصه مامانی شله زردت رو پختیم امسال کمی بیشتر از پارسال و تقریبا اکثرش رو بابایی بردن مسجد تا بین عزادارایی که بودن تقسیم بشه ... فرشتهنوش جونشون ... خجالتایشالا که تو عذاداریشون رایان من رو هم دعا کرده باشن ...فرشته این هم چند تا عکس از شله زرد پزون فقط یادم رفت از خوردنت عکس بگیرم...ناراحت موقعی که مشغول ریختن و تزیین و اینا بودم شما خودتون یه کاسه ای رو که برات ریخته بودم و قاشق توش بود و منتظر بودم خنک بشه رو برداشتی و شروع کردی به خوردن !عینک آن چنان قیافه بامزه ای پیدا کرده بودی که خدا میدونه آدم دلش میخواست تورو بخورهزبانقلب بعد هم که معلومه کلا لباسات که باید عوض میشد هیچ خوب شد رو مبل کاور بود و جمع نکرده بودم !یول فرداش یه شست و شوی اساسی داشتم ولی فدای سرت خدا رو شکر که دوست داشتی و حسابی خوردی ...

 

 

 

 

 

یا امام حسین عزیز مواظب رایان من هم باشین ....فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
13 دی 92 16:44
نذرت قبول انشاا.. هرچی از خدا میخوای بهت بده
مامان سپیده
پاسخ
مرسی خاله جون
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 16:13
عجب شله زرد خوش رنگ و لعابي شده! جاي من خالي و نذرتون قبول
مامان سپیده
پاسخ
مرسی خاله الهام آره واقعا جاتون خالی